کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل‌پلاس رکورد چهارصد میلیون کاربر را پشت سر گذاشت!

تعداد کاربران شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس از مرز ۴۰۰ میلیون کاربر گذشت. این موضوع را ویک گاندوترا معاون ارشد بخش مهندسی گوگل اعلام کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ وی امروز در پستی در صفحه گوگل پلاس خود با اعلام این موضوع افزوده است که اگر تعداد کاربران تلفن‌های همراه را در نظر بگیرید، این شبکه اجتماعی به‌طور ماهانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

معاون ارشد بخش مهندسی گوگل در این پست آورده است که: در این هفته ما همچنین رقم به‌یادماندنی را به‌جا گذاشتیم: ۴۰۰ میلیون کاربر به گوگل پلاس پیوسته‌اند. تنها یک سال از باز کردن ثبت نام آزاد این شبکه گذشته است و ما نمی‌توانستیم تصور کنیم که این تعداد کاربر تنها در ۱۲ ماه به این شبکه بپیوندند.

برای مقایسه در این زمینه بهتر است به آمار و ارقام جدی‌ترین رقیب گوگل‌پلاس یعنی فیس‌بوک نگاهی بیندازیم: فیس‌بوک در ماه جولای تعداد کاربران فعال خود را ۹۵۵ میلیون کاربر اعلام کرده است. البته روش و متد محاسبه و شمارش کاربران فعال ممکن است میان این دو شرکت متفاوت باشد اما مطمئنا می‌دانید که تعداد کاربران فعال در یک سرویس کاملا بر خلاف تعداد کل کاربران یک شبکه اجتماعی است که تمام کاربرانی را که در یک سرویس ثبت‌نام می‌کنند شامل می‌شود.

با این آمار و ارقام می‌توان فیس‌بوک را تقریبا ده برابر بزرگتر از گوگل پلاس دانست و اگر چه این موضوع ممکن است در نگاه اول به نفع فیس‌بوک به حساب بیاید اما باید این موضع را نیز در نظر گرفت که در حالی که گوگل تنها در یک سال به این تعداد کاربر فعال رسیده فیس بوک چند سال را برای رسیدن به همین رقم وقت صرف کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11127 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/06/29 تعداد مشاهده: 1637
کلید واژه ها: ,
سافت گذر